Zwroty i reklamacje

§ 10

Reklamacja i gwarancja

 

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany przy wysyłce.
  8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
Aktualności
Kamienie "mówią"
Kolejne cudeńka na zamówienie.
Czasem kamienie do mnie „mówią” i wiem, że właśnie to one mają być w tej bransoletce dla tej właśnie osoby. 
Hematyt

HEMATYT jest kamieniem, który uziemia i przynosi szczęście - pomaga powrócić do rzeczywistości świata fizycznego

Bawole Oko
Bawole oko na czarnym bawełnianym sznurku.
Kamień bardzo pozytywny zbliżony właściwościami do Tygrysiego oka i często z nim mylony.
 
Świadomy Sen
Ostatnio oglądałam świetny serial. Był trochę „magiczny”. Motyw, który przykuł moją uwagę był świadomy sen i „obee”. Oba te zjawiska bardzo mnie ciekawią, gdyż ich doświadczyłam.
Świadomy sen – to sen, który możemy kontrolować.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl